مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-17بين الملل

آغاز رزمایش نظامی «مرز-2022» در جنوب تاجیکستان


2022» سازمان پیمان امنیتی جمعی امروز در «حرب میدان» استان ختلان تاجیکستان آغاز شد و تا 21 اکتبر ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، رزمایش نظامی سازمان پیمان امنیت جمعی روزهای 17-21 اکتبر در حرب میدان استان ختلان تاجیکستان برگزار می شود.

در این رزمایش، نظامیان کشورهای عضو منطقه آسیای مرکزی، گروه عملیاتی ستاد مشترک و دبیرخانه سازمان پیمان امنیت جمعی شرکت می کنند.

شرکت کنندگان این تمرینات نظامی در جریان آن آماده سازی و انجام اقدامات رزمی نیروهای جمعی استقرار سریع منطقه آسیای مرکزی برای از بین بردن گروه های مسلح غیرقانونی که به قلمرو یکی از کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حمله کرده اند، تجربه می کنند.

در جریان این رزمایش نظامی هواپیماهای تهاجمی سوخو-25 روسیه از نیروهای جمعی استقرار سریع منطقه آسیای مرکزی پشتیبانی هوایی خواهند کرد.

در مرحله تمرینات مذکور، خدمه هواپیماهای تهاجمی در حرب میدان واقع در جنوب تاجیکستان با انجام حملات هوایی به مواضع دشمن فرضی به جستجو و انهدام آن خواهند پرداخت.

شایان ذکر است که رزمایش مشترک مرز – 2022 روز 10 اکتبر با مشارکت نیروهای جمعی استقرار سریع منطقه آسیای مرکزی در تاجیکستان آغاز شده و در جریان آن حدود هزار نفر و بیش از 300 تجهیزات نظامی ویژه از جمله هواپیما، بالگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش نظامی «مرز-2022» در جنوب تاجیکستان

آغاز رزمایش نظامی «مرز-2022» در جنوب تاجیکستان