مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-17اجتماعي

کرمانشاه به جمع کلانشهرهای آلوده پیوست/ مردم اینجا 27 روز خاک تنفس کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به گفته ایرج حشمتی سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست،در بحث آلودگی هوا پیش از این 8کلان شهر آلوده داشتیم که اخیراً دو شهر کرمانشاه و قم هم اضافه شدند و این موضوع نشان از تشدید آلودگی هوا در کشور دارد.

احد جلیلیان، مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه در این خصوص، گفت: گرد و غبار استان کرمانشاه منشاء خارجی و از کشورهای عراق، آنلاین آلودگی هوا را اندازه گیری کرده و داده ها برای تجزیه و تحلیل و سنجش آلودگی هوای شهرهای مختلف استان به اداره کل محیط زیست ارسال می شود.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: بررسی آمار سامانه پایش کیفی هوا حکایت از ثبت 27 روز هوای غیراستاندار (25 روز در وضعیت هشدار و 2 روز بحران) در نیمه نخست سال جاری دارد، در حالی که کل سال قبل 22 روز هوای غیراستاندار داشتیم.

  وی با بیان اینکه شهرستان سرپل ذهاب با داشتن 21 روز هوای غبارآلود که پنج روز از آن اضطرار بوده آلوده ترین شهر استان در نیمه نخست سال شناخته شده، افزود: شهرستان های قصرشیرین با 76 روز هوای غیراستاندارد در رتبه بعدی قرار دارد، البته دیگر شهرستان ها از این امر مستثنی نبوده و هر کدام کم و یا زیاد درگیر گرد و خاک بوده اند به طوریکه از اسلام آباد غرب با 13 روز غیراستاندارد، به عنوان پاک ترین هوا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه به جمع کلانشهرهای آلوده پیوست/ مردم اینجا 27 روز خاک تنفس کردند

کرمانشاه به جمع کلانشهرهای آلوده پیوست/ مردم اینجا 27 روز خاک تنفس کردند