مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-17اقتصادي

شکایتی که با پیگیری فارس به عذرخواهی رییس بانک ختم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، هفته گذشته یکی از مشتریان بانک صادرات شعبه چهارراه فصیحی شهرکرد یک مورد بی عدالتی و تضییع حقوق مشتری را به این رسانه گزارش داد که خبرنگار فارس این مسئله را پیگیری کرد.

شرح ماجرا: 10 مهرماه مشتریان بانک شاهد خدمت رسانی کارمندان یکی از شعب بانک صادرات به فردی با عنوان مشتری ویژه بودند که این شخص بدون دریافت نوبت و به محض ورود به بانک خدمات بانکی دریافت می کند.

همچنین بعد از اعتراض مشتری که در نوبت بوده توهین و بی احترامی به مشتری از سمت این مشتری ویژه و همین طور کارمندان بانک صورت می گیرد.

برای پیگیری این موضوع به بانک مورد نظر رفتم و معنی مشتری ویژه را از یکی از کارمندان پرسیدم: بانک ها مشتریان ویژه ای با گردش حساب بالا دارند که منابع مالیشان از طریق همین مشتریان ویژه تامین می شود.

پول بیشتر خدمات سریع تر! وی ادامه داد: این مشتریان ویژه که سرمایه خود را در اختیار بانک قرار می دهند توقعاتی از جمله توجه ویژه و یا رسیدگی سریع به امورات بانکی شان را نیز از ما دارند.

توجه اجباری به مشتری ویژه! این کارمند بانک صادرات بیان کرد: معمولا باید در بانک باجه ویژه ای برای این مشتریان در نظر گرفته شود اما از آنجایی که منابع انسانی ما در این بانک محدود است مجبور هستیم کار این مشتریان را نیز در کنار سایر مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایتی که با پیگیری فارس به عذرخواهی رییس بانک ختم شد

شکایتی که با پیگیری فارس به عذرخواهی رییس بانک ختم شد