مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 14:522022-10-17دانش

ضرورت توسعه برگزاری الکترونیکی آزمون های آیلتس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس با اشاره به پیشرو بودن سازمان سنجش در برگزاری آزمون های الکترونیک گفت: لزوم وجود ساختاری منسجم در برگزاری آزمون آیلتس و همچنین سلامت این آزمون بسیار حائز اهمیت است ضمن اینکه شفاف بودن فرایند .

- معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان آموزش کشور در نشستی با مدیران مراکز و آفسایت های برگزارکننده آزمون آیلتس، بر ضرورت توسعه برگزاری الکترونیکی آزمون های آیلتس تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس با اشاره به پیشرو بودن سازمان سنجش در برگزاری آزمون های الکترونیک گفت: لزوم وجود ساختاری منسجم در برگزاری آزمون آیلتس و همچنین سلامت این آزمون بسیار حائز اهمیت است ضمن اینکه شفاف بودن فرایند اجرایی این آزمون گام بزرگی در عدالت آموزشی کشور است و سازمان سنجش وظیفه نظارت بر برگزارکنندگان این آزمون در مسیر درست خدمت به مردم را دارد.

رییس سازمان سنجش با اشاره بر ضرورت توسعه برگزاری الکترونیکی آزمون آیلتس و نقش مؤثر دانشگاه ها در برگزاری این آزمون، گفت: دانشگاه ها در این حوزه به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند چرا که با داشتن فضای فیزیکی مناسب، سابقه علمی، آموزشی و تجربه ای که دارند می توانند جایگزین خوبی در استفاده از هتل ها در برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه برگزاری الکترونیکی آزمون های آیلتس

ضرورت توسعه برگزاری الکترونیکی آزمون های آیلتس