مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-17اقتصادي

اعزام هیأت تجاری زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی


رییس اتاق بازرگانی زنجان از اعزام هیأت تجاری اقتصادی استان زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی در کشور امارات خبر داد و گفت: این نمایشگاه در نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان دیده شده بود و بر همین اساس هیأتی به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان و متشکل از فعالان حوزه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اتاق زنجان عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی است، اظهار کرد: در همین راستا هیأت های تجاری استان به کشورهای هدف اعزام می شوند.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه در نقشه راه تجارت خارجی استان کشورهای مختلفی برای همکاری تجاری اقتصادی با استان زنجان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با فروکش کردن محدودیت های کرونایی در کشورهای مختلف، همکاری های تجاری و اقتصادی نیز رونق گرفته و هیأت های تجاری و اقتصادی پذیرش و اعزام می شوند.

وی از اعزام هیأت تجاری اقتصادی استان زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی در کشور امارات خبر داد و گفت: این نمایشگاه در نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان دیده شده بود و بر همین اساس هیأتی به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان و متشکل از فعالان حوزه آی تی و ارتباطات استان به این نمایشگاه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیأت تجاری زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی

اعزام هیأت تجاری زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی