مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-17دانش

همکاری های بین المللی در حوزه فناوری و نوآوری توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در قانون جهش تولید دانش بنیان به موضوع تقویت همکاری بین المللی توجه شده است، موضوع همکاری های بین المللی در حوزه های فناوری و نوآوری یکی از اولویت های کشور است و همه کشور ها حتی کشور های پیشرفته نیز این هدف را دنبال .

- به منظور همکاری های بین المللی در حوزه فناوری و نوآوری و تقویت آن، پارک علم و فناوری بین المللی ایران راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در قانون جهش تولید دانش بنیان به موضوع تقویت همکاری بین المللی توجه شده است، موضوع همکاری های بین المللی در حوزه های فناوری و نوآوری یکی از اولویت های کشور است و همه کشور ها حتی کشور های پیشرفته نیز این هدف را دنبال می کنند و به همین دلیل اهمیت ویژه ای به این بخش می دهند.

بر همین اساس در یکی از آیین نامه های این قانون آمد که وزارت موظف است در راستای همکاری بین المللی در حوزه فناوری و نوآوری و با اولویت تقویت همکاری های بین المللی و با همکاری وزارت امور خارجه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی صنایع، معدن و کشاورزی ایران نسبت به راه اندازی پارک علم و فناوری بین المللی ایران اقدام کند.

پارک های علم و فناوری یک نهاد اجتماعی محسوب می شوند که با حمایت کسب وکار های کوچک و متوسط به رشد و توسعه اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های بین المللی در حوزه فناوری و نوآوری توسعه می یابد

همکاری های بین المللی در حوزه فناوری و نوآوری توسعه می یابد