مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-17سياسي

برگزاری دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنوبی


دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنوبی در حوزه های توسعه محصول و بازار خوشه خشکبار و تولید محتوای دیجیتاب محصولات واحدهای صنعتی و خوشه های کسب و کار استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنوبی با همکاری دانشگاه های صنعتی، علوم پزشکی، شرکت شهرک های صنعتی، فنی و حرفه ای، بسیج علمی و فناوری، شرکت های صنعتی بخش خصوصی استان برگزار می شود.

علی احمدی دبیر اجرایی دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنویی امروز نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: فراخوان پذیرش و آموزش تیم های استارتاپی این جشنواره داده شده است و علاقمندان می توانند از طریق سامانه please.

birjandut.

ac.

ir دانشگاه صنعتی بیرجند ثبت نام کنند.

وی افزود: بازه زمانی ثبت نام دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنوبی از 21 مهرماه جاری شروع شده و تا 5 آبانماه امسال ادامه دارد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنویی تصریح کرد: حورهای این جشنواره در حوزه های توسعه محصول و بازار خوشه خشکبار و رویداد تولید محتوای دیجیتال محصولات واحدهای صنعتی و خوشه های کسب و کار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنوبی

برگزاری دومین جشنواره تولید دانش بنیان و کارآفرینی خراسان جنوبی