مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 21:272022-10-17ورزشي

کوهیان: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم و فشار روی بازیکنان زیاد است


همچنان در حال تمرین هستیم تا به آمادگی لازم برسیم و نوساناتی داریم که به دلیل کمبود تمرین و هماهنگی بازیکنان است و امیدوارم این مشکل برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بعد از بازی با نبوغ اراک اظهار داشت: نبوغ تیم خوبی است، بازیکنان خارجی این تیم عملکرد خوبی داشتند، عملکرد آن ها نشان داد روی این تیم کار زیادی انجام شده، تمرینات خوبی انجام داده و برای بازی آماده اند، حتی در برخی دقایق هماهنگ تر از ما بودند.

وی تصریح کرد: همچنان در حال تمرین هستیم تا به آمادگی لازم برسیم، هنوز کامل آماده نیستیم و نوساناتی داریم که به دلیل کمبود تمرین و هماهنگی بازیکنان است و امیدوارم این مشکل برطرف شود.

کوهیان خاطرنشان کرد: به دلیل برگزاری 2 بازی در هفته تعداد تمرینات کاهش پیدا کرده است، در پیش فصل تمرینات خود را دیر شروع کردیم، عوامل مختلف باعث شده تا نوسان زیادی در طول بازی داشته باشیم؛ همچنین نسبت به سایر تیم ها بازیکن کمتری داریم و به دلیل شرایط نتوانستیم تیم را کامل ببندیم، فشار روی بازیکنان زیاد است و یار جانشین کمتری داریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن همچنین عنوان کرد: با غیرت و تلاش مضاعف بازیکنان باعث شد بازی را ببریم، شب ما نبود و توپ ها وارد سبد نمی شدند اما با تلاش بازیکنان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهیان: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم و فشار روی بازیکنان زیاد است

کوهیان: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم و فشار روی بازیکنان زیاد است