مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 23:372022-10-17سياسي

1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه زیرساخت فرهنگی مصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سید علی مهاجر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: قرارگاهی برای فعالیت های اجتماعی فرهنگی در استان تشکیل شده تا ضمن تقسیم بندی اسیب های اجتماعی فرهنگی بتوانیم انها را شناسایی و پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: تجربه تلخی که حدود یکماه در کشور رخ داده نشان دهنده این است که می بایست ضعف های ما آسیب شناسی و بررسی شود و باید دید چه اتفاقات در گذشته منجر به این تجربه تلخ در شرایط امروز شده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: گرچه این اتفاقات اخیر فرصتی برای دستگاه های امنیتی بوده تا ریزش ها را بررسی کنند اما ما حاضر نیستیم هزینه کنیم تا بخواهیم از این فرصت ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در تکالیف اداری و وظیفه سازمانی خود از فرصت ها و ظرفیت ها برای هویت بخشی جوانان و مردم عزیز استفاده کنیم که در این حوزه به مناسبت های مختلف کمتر توجه شده است.

به طور مثال با بررسی های انجام شده در اسناد معتبر، امام حسن عسکری در سوم ربیع الثانی سال 255 هجری که مصادف با جمعه وارد جرجان قدیم می شود و این از افتخارات استان گلستان است که با توجه به تولی این حضرت در هشتم ربیع الثانی پیشنهاد می شود این هفته بنام هفته فرهنگی نامگذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه زیرساخت فرهنگی مصوب شد

1000 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه زیرساخت فرهنگی مصوب شد