مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-17سياسي

کش و قوس اعضای شورای شهر تالش برای انتخاب شهردار به گزینه شورایی می رسد؟


پس از کش و قوس های فراوان برای انتخاب شهردار تالش و نامه نگاری های اداری، شواهد حاکی از آن است که اعضای شورای شهر تالش در نظر دارند گزینه شهردار این شهر را از جمع خود انتخاب کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، 30 فروردین 1401 بود که شهردار وقت تالش، استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرد، پس از آن رییس وقت شورای اسلامی شهر تالش در پیامی ویدئویی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن اعلام موافقت اعضای شورای شهر با استعفای شهردار سابق، از آمادگی این شورا جهت همفکری با نخبگان، شخصیت های تاثیرگذار و صاحب نظران در راستای معرفی و انتخاب شهردار جدید شهر تالش خبر داد.

  رسول برهانی قول مساعد داد که قطعا شورای شهر با دقت و حساسیت کامل تمامی درخواست ها را مورد بررسی قرار دهد تا شاهد انتخاب فردی متخصص، توانمند و غیره به عنوان شهردار جدید تالش باشیم.

  اتفاقی که بنظر می رسید گام مثبتی در راستای شکسته شدن حلقه های بسته مدیریتی و باز شدن فضا برای حضور افراد توانمند و همچنین فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد و تصمیمات شورا در زمینه انتخاب شهردار جدید شهر تالش باشد.

  اما سرانجام چهار عضو شورا (پورپناه، رحیمی، اردویی و علی بابایی) با انتخاب یکی از گزینه های حاضر در میان 16 کاندیدای تصدی کرسی شهرداری تالش، کور سوی امید شهروندان به شورای دوره ششم را نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کش و قوس اعضای شورای شهر تالش برای انتخاب شهردار به گزینه شورایی می رسد؟

کش و قوس اعضای شورای شهر تالش برای انتخاب شهردار به گزینه شورایی می رسد؟