مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 07:572022-10-18اقتصادي

ضرورت بازسازی پالایشگاه های فراسرزمینی برای توسعه بازار های نفتی کشور


جبار کوچکی نژاد؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد توانمندی ایران در صادرات خدمات فنی و مهندسی با استفاده از سیاست سهامداری ایران درپالایشگاه های فراسرزمینی، - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:.

با پیگیری سیاست پالایشگاه داری فراسرزمینی می توانیم به کشور هدف نفت خام صادر کنیم و در صنعت پالایشی آن کشور نیز حضور فعال داشته باشیم.

جبار کوچکی نژاد؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد توانمندی ایران در صادرات خدمات فنی و مهندسی با استفاده از سیاست سهامداری ایران درپالایشگاه های فراسرزمینی، گفت: ما کشوری هستیم که فراوانی انرژی داریم خوشبختانه با تلاشی که در این حوزه کردیم به دانش خوبی رسیدیم در حوزه تولید بنزین نه تنها خودکفا هستیم بلکه صادر هم می کنیم در حوزه بخش پالایشی، پتروشیمی و محصولات پایین دستی نفت هم به تکنولوژی های خوبی رسیدیم.

در این میان به دلیل تحریم ها، در زمینه تجهیزات پالایشی به ظرفیت های بسیار خوبی رسیدیمعضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به مزایای سیاست بازسازی پالایشگاه های فراسرزمینی به عنوان راهبرد مهم دولت در زمینه توسعه ظرفیت فروش نفت خام خود، اظهار کرد: سیاست بازسازی پالایشگاه های فراسرزمینی یک سیاست بسیار خوب و مهم در گرفتن بازار نفت است که با آن هم تجهیزات، خدمات فنی و مهندسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازسازی پالایشگاه های فراسرزمینی برای توسعه بازار های نفتی کشور

ضرورت بازسازی پالایشگاه های فراسرزمینی برای توسعه بازار های نفتی کشور