مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-18بين الملل

آمریکا: احیای تواق هسته ای با ایران در دستور کار نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جروزالیم پست، «رابرت مالی»، نماینده دولت بایدن در امور ایران روز دوشنبه گفت که احیای توافق هسته ای 2015 با جمهوری اسلامی «حتی در دستور کار هم نیست» و هیچ تمرکز و تحرکی روی این مسئله دیگر وجود ندارد.

- نماینده آمریکا در امور ایران در گفتگویی اذعان کرد که در حال حاضر احیای توافق هسته ای حتی در دستور کار هم نیست و تمرکزی روی این موضوع وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جروزالیم پست، رابرت مالی ، نماینده دولت بایدن در امور ایران روز دوشنبه گفت که احیای توافق هسته ای 2015 با جمهوری اسلامی حتی در دستور کار هم نیست و هیچ تمرکز و تحرکی روی این مسئله دیگر وجود ندارد.

این دیپلمات آمریکایی در گفتگو با بکی اندرسون مجری سی ان ان به طرح ادعا های ضدایرانی پرداخت و مدعی شد که دولت بایدن معتقد است که باید تهران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز دارد.

وی گفت: دیپلماسی راهی برای انجام این کار است، اما در این مرحله، تمرکز بر اتفاقات پیرامونی است و مذاکرات هسته ای متوقف شده است.

مالی همچنین ادامه داد که بایدن از اولین روزی که به قدرت رسید به صراحت اعلام کرد که یکی از اولویت های او جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: احیای تواق هسته ای با ایران در دستور کار نیست

آمریکا: احیای تواق هسته ای با ایران در دستور کار نیست