مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-18فرهنگي

فرصت آشنایی کودکان با آداب و رسوم اقوام ایرانی را فراهم کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشنواره «وحدت اقوام ایرانی» چند روزی است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری در پارک چیتگر تهران برگزار می شود و طی آن آداب و رسوم هر کدام از اقوام ایرانی برای شهروندان تهرانی به نمایش درمی آید.

- سعید رنجبریان دبیر بخش کودک جشنواره ایران عزیز جشنواره وحدت اقوام ایرانی، فعالیت های غرفه کودک در این جشنواره ایرانی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جشنواره وحدت اقوام ایرانی چند روزی است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری در پارک چیتگر تهران برگزار می شود و طی آن آداب و رسوم هر کدام از اقوام ایرانی برای شهروندان تهرانی به نمایش درمی آید.

یکی از غرفه های مهم در این جشنواره، غرفه کودک است که در آن خدماتی به این گروه سنی متناسب با هدف اصلی جشنواره یعنی توجه به اقوام و معرفی آداب و رسوم آنان ارائه می شود.

سعید رنجبریان دبیر بخش کودک جشنواره ایران عزیز با اشاره به اهمیت توجه به کودکان گفت: مقوله کودک یکی از اصلی ترین موضوعات در جشنواره امسال است و توجه ویژه ای به آموزش فرهنگ اقوام ایرانی به کودکان کرده ایم.

کودکان به عنوان نسل تاثیرپذیر جامعه که تشنه یادگیری آموز ه های جدید هستند، هدف اصلی ما بوده و تلاش می کنیم در قالب بازی و سرگرمی خرده فرهنگ ها را به آنان آموزش بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت آشنایی کودکان با آداب و رسوم اقوام ایرانی را فراهم کردیم

فرصت آشنایی کودکان با آداب و رسوم اقوام ایرانی را فراهم کردیم