مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-18اقتصادي

قیمت اسب ترکمن آخال تکه اصیل و تاریخچه آن


اسب ترکمن یکی از نژاد های اصیل این حیوان نجیب می باشد که قدم های محکم و داشتن مفاصل مستحکم از ویژگی های آن می باشد و تحمل حرکات سنگین ورزشی و تحمل وزن را به راحتی دارد.

- نکته ای بسیار اعجاب آوری را بیان می نماییم که در واقع مربوط به سالهای دور می باشد که تعدادی از افراد این نمونه اسبها را برای طی نمودن مسیری طولانی تحت اختیار گرفته و تا مقصدی بسیار دور سوارکاری نموده اند و مشاهده شده بود که این نوع اسبها تحمل بالایی را نسبت به عدم استفاده از آب و ماده غذایی داشته اند.

البته در مسابقات متنوع جهانی نیز این نوع اسبهای ترکمن بسیار کاربردی می باشند و بسیاری از شرکت کنندگان توانسته اند مقامهای خاصی را از آن خود نمایند.

البته شایان ذکر است که اسب ترکمن بجنورد می تواند برای مسابقات مناسب باشد و شما را برای شرکت در یک میادین ویژه همراهی نماید.

از نمونه های بی نظیری که مرکز ما عرضه نموده است نوع ترکمن بجنورد است که از استقامت بالایی برخوردار است و همواره در مقادیر فراوانی نیز جهت صادرات به کشورهای دیگر آماده شده است.

این نوع اسبها از روشنایی خاصی در قسمتهای مختلف بدن خود برخوردار بوده و زیبایی منحصر به فردی نیز دارا می باشند و از طرفی دارای چشمانی درشت می باشند و هوشیاری بالایی را نیز دارا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت اسب ترکمن آخال تکه اصیل و تاریخچه آن

قیمت اسب ترکمن آخال تکه اصیل و تاریخچه آن