مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-18سياسي

مداحی محمود کریمی، مهدی رسولی و میرداماد در حرم حضرت معصومه(س)


ویژه برنامه های ایام معصومیه مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و وفات ایشان در 10 محور و با 60 عنوان برنامه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ویژه برنامه های ایام معصومیه مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و وفات ایشان در 10 محور و با 60 عنوان برنامه برگزار می شود.

مراسم شب سالروز ورود حرم حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی و مداح سیدمحسن بنی فاطمی، فردا چهارشنبه 27 مهرماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

استقبال نمادین از کاروان حضرت معصومه(س) با نوای میرداماد صبح روز پنجشنبه 28 مهرماه از ساعت 8، استقبال نمادین از کاروان حضرت(س) با حضور مردم و با مداحی سید مهدی میرداماد در چهار راه معصومیه به سمت حرم و صحن امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

عزاداری شب رحلت حضرت معصومه با نوای محمود کریمی جمعه 29 مهرماه آیین سیاه پوشان حرم مطهر از ساعت 10 صبح برگزار می شود و آیین تعویض پرچم گنبد مطهر با حضور مردم در صحن امام رضا علیه السلام از ساعت 16 برگزار می شود.

 مراسم شب رحلت حضرت معصومه(س) با سخنرانی آیت الله سید محمد مهدی میرباقری و مداحی و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحی محمود کریمی، مهدی رسولی و میرداماد در حرم حضرت معصومه(س)

مداحی محمود کریمی، مهدی رسولی و میرداماد در حرم حضرت معصومه(س)