مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-18سياسي

برگزاری کورس پاییزه اسب دوانی در بافق


مسئول هیئت سوارکاری شهرستان بافق گفت: کورس پاییزه اسب دوانی به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقات ملی در مرکز شهرستان بافق برگزار شد.

- علی امیدوار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بافق با بیان این که در این کورس 12 سوارکار با هدف زمینه سازی برای مسابقات بیشتر و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی حضور دارند، اظهار کرد: مسابقات اسب دوانی در سه دور متفاوت و با رویکرد افزایش مهارت چابک سواران و آمادگی برای شرکت در مسابقات ملی برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در یک دوره چهارتایی اسب دوخون و دو دوره چهارتایی تروبرد باهم به رقابت پرداختند و  در دور اول (اسب های دوخون صفر امتیاز) اسب های اساتور به مالکیت مهران بهابادی، ویستوریا به مالکیت یوسف فتوحی و حنا به مالکیت ملینا تقی زاده اول تا سوم شدند.

رییس رییس سوارکاری شهرستان بافق گفت: در دور دوم (اسب های تروبرد صفر امتیاز) و اسب های یوزتی شتر به مالکیت محمدرضا نصیری، اریستو به مالکیت علی دهستانی و اندرای به مالکیت محمدرضا نصیری اول تا سوم شدند.

امیدوار خاطرنشان کرد: در دور سوم (اسب های تروبرد امتیازدار) و نیزاسب های یوزینا به مالکیت محمدرضا نصیری، اسکوت به مالکیت سعید فتوحی و لندی به مالکیت میثم کوشکی اول تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کورس پاییزه اسب دوانی در بافق

برگزاری کورس پاییزه اسب دوانی در بافق