مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-18سياسي

تحلیل عملکرد یگان ویژه پلیس توسط یک کنشگر یزدی


یکی از کنشگران اجتماعی و فعال رسانه ای یزد در یاداداشتی کوتاه از یگان های ویژه فراجا با تعبیر آیه کریمه «اشداء علی الکفار، رحماء بینهم» یاد می کند و می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدزارع در این یادداشت اظهار کرد: یگان های ویژه فراجا که در اصطلاح بین المللی نیروهای ویژه پلیس ضدشورش خوانده می شوند، یکی از نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که برای ماموریت های خاص مانند کنترل اجتماعات غیرقانونی، رهایی گروگان، برخورد و خنثی سازی عملیات تروریستی یا امدادرسانی در کنار سایر دستگاه های امدادی در بحرانها استفاده می شود.

وی افزود: متاسفانه آنچه امروز در ذهن اغلب مردم از نیروهای یگان ویژه تداعی می شود تنها تصویری از مردانی سیاه پوش و خشن با ماشین های زرهی مشکی رنگ، باتوم و اسپری به دست برای سرکوب و مقابله با اعتراضات و تجمعات غیرمجاز و در حالت خیلی خوشبینانه ی آن، تامین امنیت اعتراضات و تجمعات قانونی، مجوزدار و مسالمت آمیز است.

این در حالیست که نفوذی بیگانگان در برخی از تجمعات و اعتراضات است، در مواقع بروز بحران و حوادث نیز بند پوتین هایشان را برای کمک به مردم سفت می کنند.

و امروز در شرایط کنونی کشور این حضور این نیروهای جان بر کف در خیابان ها بیشتر شده است هر چند که شبکه های معاند و اتاق فکر سعودی نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل عملکرد یگان ویژه پلیس توسط یک کنشگر یزدی

تحلیل عملکرد یگان ویژه پلیس توسط یک کنشگر یزدی