مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-18سياسي

واکنش فرمانده یگان ویژه به انتقادها از لباس یگان زینبی


در ناآرامی های اخیر زنان یگان ویژه 5 مرحله عملیات انجام دادند آن هم به صورت بسیار موفق و آن ضعفی را که ما در فتنه 98 در مقابل زنان آشوبگر داشته و مامور زن نداشتیم را جبران کردند.

- گفتگوی خبرگزاری فارس با سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور را در ادامه می خوانید: * سردار، آنچه که در شبکه های اجتماعی و رسانه های دشمن نمایش داده می شود حضور فعال افراد معترض در خیابان ها و معابر است در حالی که با واقعیت موجود در آن لحظه و آن معبر متفاوت است؛ به نظر شما چطور این تصویرسازی در شبکه ها نقش و قوت گرفته است؟ یک موضوع که مردم باید به آن توجه کنند جنگ روانی دشمن است که بسیار قوی است.

دشمن در عرصه رسانه و شبکه های مجازی بسیار قوی عمل کرد و اخبار کذب و ساختگی را بارگذاری می کند تا با وارونه سازی واقعیت افراد را فریب دهند.

نکته مهم در این دوره از ناآرامی ها این بود که برای اینکه ناآرامی ها بیشتر جلوه داده شود به صورت محله محور اقدام می کردند یعنی در نقاط کوچک نزدیک به هم مستقر می شدند تا نشان دهند که در همه جا این ناآرامی ها مستقر است.

اگرچه یک دهم جمعیت آشوبگران در سال 98 را هم نداشتند، اما با برنامه ریزی به صورت پراکنده مستقر شده بودند تا بازتاب خبری خوبی داشته باشد و از طرفی با خشونت بالا کمبود جمعیت را می خواستند جبران کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرمانده یگان ویژه به انتقادها از لباس یگان زینبی

واکنش فرمانده یگان ویژه به انتقادها از لباس یگان زینبی