مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 12:272022-10-18سياسي

سردار گودرزی: 97 درصد مرزهای کشور در اختیار مرزبانی است


در حال حاضر 97 درصد مرزهای کشور در اختیار مرزبانی قرار دارد و امنیت پایدار در مرزها برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی روز سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: بعد از بیشترین مرز و همسایه را داریم و همه استان های مرزی دارای فرمانده مرزبانی در تابعیت فرماندهی مرزبانی کشور هستند.

وی گفت: هنگ های مرزی، گروهان ها، پاسگاه ها، یگان های تکاوری و گروهان های واکنش سریع به نام احتیاط در حاشیه مرزها قرار گرفته اند و از هشت هزار و 755 کیلومتر مرزهای کشور، 97 درصد در اختیار مرزبانی است و 2 تا سه درصد به دلایلی در اختیار دیگر نیروهای مسلح قرار دارد.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: همین بخش باقیمانده مرزها در مواردی توامان و برخی از آنها در رابطه با گروه های ضدانقلاب در شرق و غرب کشور، برادران سپاه و ارتش پشتیبانی ما را در اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا برعهده دارند.

وی با اشاره به تغییر ساختار مرزبانی بعد از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا در سال 1398 عنوان کرد: ساختار مرزبانی به مثابه یک نیرو در تابعیت فرمانده کل انتظامی قرار گرفت که ارتقا پیدا کرد و اکنون در 16 استان مرزبانی استقرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار گودرزی: 97 درصد مرزهای کشور در اختیار مرزبانی است

سردار گودرزی: 97 درصد مرزهای کشور در اختیار مرزبانی است