مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-18حوادث

کلیک کودک 1 میلیارد و 200 میلیون ریال برای مادرش آب خورد


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و کشف پرونده ای خبر داد که کودکی در هنگام استفاده از گوشی مادرش با کلیک کردن برروی لینک جعلی موجب خالی شدن حساب وی توسط مجرمان سایبری شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن محمودی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان و با ارائه شکواییه خود با بیان اینکه از حساب بانکی اش برداشت اینترنتی غیرمجاز صورت گرفته است از پلیس فتا درخواست رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص گردید فرزند این شهروند بزه دیده در هنگام استفاده از گوشی وی برروی یک لینک جعلی با عنوان دانلود بازی کلیک می کند و برای دریافت بازی اقدام به پرداخت هزینه با استفاده از کارت بانکی مادر می نماید که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بلافاصله از حساب بانکی وی مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال ریال برداشت غیرمجاز صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا به محض دریافت شکواییه ، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که با بررسی های فنی و تخصصی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدامات لازم پیرامون موضوع صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیک کودک 1 میلیارد و 200 میلیون ریال برای مادرش آب خورد

کلیک کودک 1 میلیارد و 200 میلیون ریال برای مادرش آب خورد