مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-18ورزشي

تلاش برای ثبت روز قم در تقویم رسمی کشور /گردشگری مقاومت در قم توسعه می یابد


مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به تشکیل دبیرخانه مقاومت در قم، گفت: تلاش می شود روز قم در آینده در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید نادری در نشست خبری به مناسبت روز قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: معرفی ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی مهم ترین اهداف از نام گذاری روزهای سال به نام یکی از شهرها است.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و نام گذاری آن به روز قم، گفت: تلاش می شود روز قم در آینده در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

وی تشکیل دبیرخانه مقاومت در قم را موردتوجه قرارداد و یادآور شد: بازخوانی هویت منطقه ای، ملی و بین المللی مقاومت و چرخش بین نسلی در قالب گردشگری از اهداف و رویکردهای مهم این دبیرخانه است.

نادری اضافه کرد: ایجاد هم افزایی و افزایش تبادلات در بین کلان شهرهای بزرگ کشور در قالب سلسله نشست و تورهای گردشگری در عرصه داخلی با حضور شهرهای رشت، بوشهر، کرمان، شیراز و قم در حال انجام است.

وی با تأکید بر اهمیت معرفی ظرفیت های اقتصادی تصریح کرد: در بعد بین المللی نیز نشست هایی با حضور نخبگان و اندیشمندانی از کشورهای مختلف دنیا برای ایجاد پیوند در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ثبت روز قم در تقویم رسمی کشور /گردشگری مقاومت در قم توسعه می یابد

تلاش برای ثبت روز قم در تقویم رسمی کشور /گردشگری مقاومت در قم توسعه می یابد