مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-18سياسي

آمادگی منطقه 2 برای مدیریت آب های سطحی و پیشگیری از بحران در آستانه فصل بارندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی در تشریح مباحث مطرح در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران گفت: - شهردار منطقه2 در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران که با هدف ایجاد برنامه ریزی هدفمند و هم افزایی سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شد برآمادگی لازم برای مدیریت های بارش در آستانه فصل بارندگی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی در تشریح مباحث مطرح در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران گفت: باتوجه به اهمیت پیشگیری و مقابله با بحران، ضروری است که با افزایش مشارکت و هم افزایی سازمان های اجرایی شرایط مناسبی برای ارائه خدمات در زمان وقوع بحران فراهم شود.

وی برگزاری نشست های فصلی را فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت ها و همچنین هدفمندتر کردن برنامه ها دانست و بیان کرد: ایجاد و تقویت زیرساخت های اطلاعاتی، ارتباطی و عملیاتی بین سازمان ها از جمله الزامات مدیریت بحران است.

صالحی با تاکید بر اینکه تدوین برنامه هدفمند و جامع و مشخص شدن وظایف هریک از سازمان ها باید در نشست های فصلی مورد توجه قرار بگیرد، گفت: با برنامه ریزی هدفمند، رفع نواقص و ضعف ها و ایجاد هم افزایی بین سازمان ها می توان به نقطه مطلوب و موردنظر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی منطقه 2 برای مدیریت آب های سطحی و پیشگیری از بحران در آستانه فصل بارندگی

آمادگی منطقه 2 برای مدیریت آب های سطحی و پیشگیری از بحران در آستانه فصل بارندگی