مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-18دانش

پردازش تصویر توسط دستگاه ایران ساخت ممکن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فربد رزازی مدیرعامل شرکت آرمان درخشان پایا با اشاره به این که پردازیش تصویر می تواند در قرائت فرم های دست نویس کارآیی داشته باشد، - پردازش تصویر دست آوردی است که به وسیله آن می توان اعمال مراقبتی را انجام و فرم های دست نویس را قرائت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فربد رزازی مدیرعامل شرکت آرمان درخشان پایا با اشاره به این که پردازیش تصویر می تواند در قرائت فرم های دست نویس کارآیی داشته باشد، گفت: تصحیح پاسخنامه، علامت خوان و عدد خوان بر مبنای فناوری روز و به فارسی عمل می کند که با کمک آن می توان انواع پاسخ برگ، پرسش نامه های نظرسنجی و روان سنجی، فرم های دریافت اطلاعات، برگ رای انتخابات و سایر موارد را قرائت کند.

استفاده از سیستم پردازش تصویر در آزمون هاسیستم پردازش تصویر این امکان را فراهم می کند که مخاطب اطلاعات خود را به صورت انتخاب گزینه یا نوشتن عدد یا حروف دست نویس فارسی بیان و قرائت کرده و اطلاعات آن را در نرم افزار های اکسل و یا به صورت متنی ذخیره کرد.

دستگاه پردازش تصویر کمک می کند تا بتوان از کارت های هوشمندی نظیر کارت ملی بتوان استفاده های متعددی داشت و سیستم هوشمند شهری را توسعه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردازش تصویر توسط دستگاه ایران ساخت ممکن شد

پردازش تصویر توسط دستگاه ایران ساخت ممکن شد