مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-18اقتصادي

استاندارد حامی و پشتیبان صنعت و تولید باکیفیت است


سازمان ملی استاندارد ایران در حین این که وظیفه دارد به نظام کیفی و صنعتی و نظام انطباق بر استانداردسازی خودروها ورود داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی اسلام پناه، با اشاره به طراحی و توسعه محصول پروژه TF21 توسط ایران خودرو گفت: باید در این محصول نظام ارزیابی کیفیت خودرو دیده شود، کیفیت مسوولیت بنگاه تولیدی است و بنگاه باید این مسوولیت اجتماعی، اخلاقی و قانونی را متقبل شود.

به گفته وی، توسعه زیرساخت های آزمایشگاهی برای ارتقای تولید محصولات، اختصاص نقدینگی به زیرساخت ها و تحقیق و توسعه محصولات، از مواردی است که باید از سوی بنگاه های تولیدی در نظر گرفته شود.

رییس سازمان ملی استاندارد، با تاکید بر ارتقای کیفیت و الزامات استانداردی مطابق با ویژگی ها و نوع محصول، بیان کرد: تمامی این اقدامات باید منجر به ارتقای کیفیت و رضایتمندی مردم و مشتریان شود.

وی با بیان این که شرکت های بازرسی باید با تعاملی درست و سازنده و رو به جلو، حق مردم را ادا کنند، گفت: کنترل های انطباقی و انطباقات تولید، وکالتی است که دولت به شرکت های استاندارد داده و شرکت ها باید به درستی این کنترل را اعمال کنند.

اسلام پناه با بیان این که انتظار ما این است که الزام کیفیت و الزامات تولید محصول TF21 در زمینه ایمنی و عملکردی رعایت شود، بیان کرد: قضاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد حامی و پشتیبان صنعت و تولید باکیفیت است

استاندارد حامی و پشتیبان صنعت و تولید باکیفیت است