مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-18اقتصادي

فعالیت 100 واحد تجاری و بازرگانی در حوزه صادرات


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه 400 واحد تجاری از اتاق بازرگانی استان زنجان کارت بازرگانی دریافت کرده اند، گفت: در حال حاضر 100 واحد تجاری و بازرگانی در حوزه صادرات فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد، رییس اتاق بازرگانی استان زنجان در جلسه توسعه صادرات استان با تاکید بر نقش مهم صادرات سرب و روی در سبد کالاهای صادراتی استان اظهار کرد: 78 درصد صادرات استان را سرب و روی تشکیل می دهد.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به احصای مشکلات شرکت های بازرگانی و صادرکنندگان استان زنجان، افزود: 250 واحد تجاری مشکل دار در استان زنجان مورد بررسی گرفته و مشکلات آنها احصا شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای تجار و واحدهای تجاری، تصریح کرد: دوره آموزشی جامع سفیران اقتصادی هم به مدت 210 ساعت برگزار می شود.

 افزود: در نقشه راه صادرات استان زنجان 12 گروه کالایی مورد توجه قرار گرفته است که استان را از صادرات تک محصولی خارج می کند.

وی با بیان اینکه 400 واحد تجاری از اتاق بازرگانی استان زنجان کارت بازرگانی دریافت کرده اند، افزود: در حال حاضر 100 واحد تجاری و بازرگانی در حوزه صادرات فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 100 واحد تجاری و بازرگانی در حوزه صادرات

فعالیت 100 واحد تجاری و بازرگانی در حوزه صادرات