مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-18ورزشي

جذب کامل 400 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی مصوب سفر دولت به قم


مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: 400 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی مصوب شده در سفر اول رییس جمهور به استان قم به صورت کامل جذب شده است.

- به گزاش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان قم، در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، شورای تربیت بدنی و ورزش استان قم به ریاست استاندار قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این شورا مباحث مختلفی مورد بحث قرار گرفت اما آن چه باعث نگاه ویژه استاندار قم شد توجه به وضعیت انجام طرح های مصوب دور اول سفر رییس جمهور و تعیین اولویت های لازم برای توجه در دور دوم سفر بود.

ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم در سخنان خود در این جلسه اظهار کرد: 400 میلیارد ریال اعتبارات مصوب شده ورزشی در سفر اول رییس جمهور به این استان به صورت کامل جذب شده و 600 میلیارد ریال نیز برای تکمیل ورزشگاه 4500 نفره پردیسان قم جذب شده و تا سال آینده به پیمانکار فرصت داده شده است که طرح را تحویل دهد.

سانی خانی با اشاره به اینکه تکمیل ورزشگاه 4500 نفره پردیسان یک هزار و 500 میلیارد تومان هزینه دربردارد گفت: 600 میلیارد ریال از بودجه مورد نیاز تکمیل ورزشگاه را باید از منابع استانی تهیه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب کامل 400 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی مصوب سفر دولت به قم

جذب کامل 400 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی مصوب سفر دولت به قم