مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-18سياسي

فرهنگ سازی و گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه ضرورت دارد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اهمیت جامعه و مردم به پدافند غیرعامل، آگاه سازی آنان و مشارکت آفرینی می تواند در تبیین موضوع پدافند غیرعامل تاثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه هماهنگی نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان بر ضرورت فرهنگ سازی و گفتمان موضوع پدافند غیرعامل در جامعه تاکید و اظهار کرد: اهمیت جامعه و مردم به پدافند غیرعامل، آگاه سازی آنان و مشارکت آفرینی می تواند در تبیین موضوع پدافند غیرعامل تاثیرگذار باشد.

وی پدافند غیرعامل را یک سرمایه گذاری برای نسل های فعلی و آینده دانست و گفت: هدف اصلی پدافند غیرعامل بازدارندگی و کاهش آسیب و خطرات احتمالی در هر حوزه ای است اما باید متناسب با تغییرات جدید پیش رفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی توجه به حوزه پدافند غیرعامل را موجب اطمینان بخشی مردم و افزایش امید به زندگی دانست و افزود: تمام اقدامات حوزه پدافند غیرعامل باید اطلاع رسانی شود زیرا در بهره وری امکانات فعلی و تداوم فعالیت های آینده تاثیر خواهد داشت.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی و گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه ضرورت دارد

فرهنگ سازی و گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه ضرورت دارد