مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 18:522022-10-18سياسي

نتایج جشنواره ملی زرشک رصد شود


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید برگزاری جشنواره ملی زرشک خروجی داشته باشد، گفت: 2 ماه است که با مسئولان و وزیر جهاد کشاورزی مکاتبه می کنیم که خرید توافقی و یا تضمینی زرشک انجام شود و علی رغم موافقت وزیر اما .

- به گزار ش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان امروز در مراسم جشنواره ملی زرشک خراسان جنوبی در روستای فورگ شهرستان درمیان اطهار داشت: اغتشاشات یک ماه اخیر باید زنگ هشداری برای ما باشد و بدانیم که دشمن همیشه در حال توطئه است و نباید از مکر و حیله آنان غافل باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت امنیت در توسعه و پیشرفت کشور، افزود: دشمنان می خواهند جلوی پیشرفت ایران قوی را بگیرد و رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان فرموند این حواشی شما را از مسائل اصلی غافل نکند.

نماینده مردم خوسف، بیرجند و درمیان با اشاره به نقش و تاثیر وحدت و انسجام در سطح کشور، عنوان کرد: باید همه در دشمن شناسی و آگاهی بخشی به نسل جوان نسبت به جنایات موافقت وزیر اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید برگزاری این نوع جشنواره ها خروجی داشته باشد، یادآور شد: باید در پایان جشنواره ملی زرشک بررسی شود که چه میزان از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت این جشنواره محق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج جشنواره ملی زرشک رصد شود

نتایج جشنواره ملی زرشک رصد شود