مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-18اقتصادي

کنارگذر شمالی نیمه اول سال 1402 به بهره برداری می رسد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا نیمه اول سال آتی پروژه بزرگراه شمالی به بهره برداری برسد، به صورت جد پیگیر تحقق این امر هستیم.

- احمد افضلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص روند اجرای پروژه قطار شهری، گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد 2 ایستگاه اصلی قطار شهری کرج از جمله ایستگاه های 45 متری گلشهر و چهار راه طالقانی به بهره برداری برسد.

وی در بخش دیگری در خصوص آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی، با بیان اینکه این پروژه مستلزم هزینه های زیادی است، ادامه داد: تا کنون روند اجرای پروژه با 80 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

افضلی افزود: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا نیمه اول سال آتی پروژه بزرگراه شمالی به بهره برداری برسد، به صورت جد پیگیر تحقق این امر هستیم.

وی در ادامه به اهمیت پروژه تصفیه خانه ماهدشت اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز از دیگر مواردی است که برای ما حائز است، از این رو نشست های متعددی نیز برگزار شد، تصفیه خانه ماهدشت تا کنون 86 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سعی داریم دهه فجر آن را به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر شمالی نیمه اول سال 1402 به بهره برداری می رسد

کنارگذر شمالی نیمه اول سال 1402 به بهره برداری می رسد