مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 21:372022-10-18اقتصادي

اجرای نمای رومی در بوشهر ممنوع شد


اسلامی در تعرفه درآمدی امسال جرائمی برای اجرای نمای رومی دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، وحید نیک روش رییس شورای اسلامی شهر بوشهر عصر امروز در نشست کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با مسئولان خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه تعامل شورا و شهرداری با بسیج مهندسین در حوزه های معماری و شهرسازی افزایش می یابد.

، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بسیار خوب بسیج مهندسین انتظار می رود از این ظرفیت در زمینه احیاء بافت فرهنگی تاریخی استفاده شود.

وی با اشاره به اعتبارات خوبی که از سوی شهرداری، میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و دیگر دستگاه های خدمات رسان برای بافت فرهنگی تاریخی بوشهر درنظر گرفته شده است، افزود: امیدواریم با حضور فعال بسیج مهندسین، از تجارب و ظرفیت آنان در احیاء و بهسازی بافت تاریخی بهره مند شویم.

نیک روش در خصوص سیما و منظر شهری گفت: پیشنهاد شورا توجه ویژه به معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی و حذف نماهای رومی است، بنابراین کمیسیون سیما و منظر شهری در شهرداری تشکیل شده و نمای ساختمان های درگذرهای بالای 16 متر می بایست در این کمیسیون که متشکل از اساتید دانشگاه، مشاوران، نماینده راه و شهرسازی و سایر دستگاه های متولی است، مجوز دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمای رومی در بوشهر ممنوع شد

اجرای نمای رومی در بوشهر ممنوع شد