مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 00:572022-10-18بين الملل

مسکو: هرگز کی یف را با سلاح اتمی تهدید نکرده ایم


یک دیپلمات در وزارت خارجه روسیه در نشست کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل گفت که روسیه هرگز کی یف را با سلاح اتمی تهدید نکرده و نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ادعاهای مقامات اوکراینی و متحدان غربی آن درباره احتمال متوسل شدن ، ورونتسوف در این باره توضیح داد: همانطور که می دانید، یادداشت بوداپست در رابطه با الحاق اوکراین به ان پی تی به عنوان یک کشور غیر هسته ای به تصویب رسید.

بر اساس این یادداشت، روسیه بر تعهد خود به اوکراین مبنی بر عدم استفاده از سلاح های اتمی یا تهدید به استفاده از آن علیه کشورهای غیرهسته ای تاکید کرده است .

وی با بیان اینکه این تعهد روسیه همواره به طور کامل انجام می شود، تصریح کرد که اظهارات کی یف در مورد امکان بازنگری در وضعیت غیرهسته ای اوکراین که به معنای تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای به ضرر رژیم ان پی تی است، نگرانی جدی را برانگیخته است.

این دیپلمات روس در این باره اظهار داشت: با توجه به اظهارات اخیر کی یف مبنی بر لزوم انجام حملات پیشگیرانه اتمی توسط کشورهای ناتو علیه روسیه، این امر به صورت مضاعف، غیرقابل قبول و قاطعانه مردود است .

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: هرگز کی یف را با سلاح اتمی تهدید نکرده ایم

مسکو: هرگز کی یف را با سلاح اتمی تهدید نکرده ایم