مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 06:072022-10-19سياسي

خنجر شمر گُم نشود!


گفت و گو با افراد، گروه ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته ای است.

- خبرگزاری فارس ـ شده و راه گم کرده اند، زینب کبری سلام الله علیها در سوگ عزیزان اشک می بارد و سراسیمه اطراف خیمه های آتش گرفته را در جست وجوی کودکان می کاود، حرامیان از هر سو به حریم اهل بیت پیامبر خدا(ص) می تازند.

و در این میان افرادی نظیر حضرتعالی به جای آن که دستی از آستین همت و غیرت بیرون آورده و اگر توان و جسارت مقابله با دشمنان خدا را ندارند، لااقل آبی برآتش خیمه ها بریزند و گامی در حمایت از اسرا بردارند، فریاد برآورده و هشدار می دهند که مراقب باشید مبادا خنجر شمر گم شود و در این امانت، خیانتی صورت پذیرد!.

2- چند روز قبل جناب آقای محسنی اژه ای، ریاست محترم و فداکار قوه قضاییه ضمن تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با آشوبگران و مجازات سخت و پشیمان کننده آنها، گفت : قطعاً یک کنش اعتراضی شامل آتش زدن قرآن و پرچم و سوزاندن اموال مردم و کشته سازی نمی شود بلکه کنش اعتراضی تعریف و چارچوب خاص و مشخص خود را دارد .

آقای اژه ای بعد از تفکیک اعتراض و اغتشاش، آشوب های اخیر را توطئه طراحی شده آمریکا و صهیونیست ها دانسته و تاکید کرد: امروز دیگر پشت پرده اغتشاشات اخیر و عاملین و محرکین اصلی آن، کاملاً برای همگان روشن گردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنجر شمر گُم نشود!

خنجر شمر گُم نشود!