مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-19اجتماعي

ساماندهی مساجد و سرویس های بین راهی اولویت اصلی گردشگری خراسان شمالی است


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: ساماندهی مساجد و سرویس های بهداشتی بین راهی به عنوان یکی از زیرساخت های گردشگری در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: ساماندهی مساجد و سرویس های بهداشتی بین راهی به عنوان یکی از زیرساخت های گردشگری در اولویت قرار دارد.

وی گفت: با تهیه بانک اطلاعاتی جامع از بقاع متبرکه ثبتی استان می توان با توجه به ضرورت نسبت به مرمت و ساماندهی اقدام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به تشکیل کارگروه گردشگری مذهبی و وقف در کارگروه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: بقاع متبرکه ثبتی استان پس از شناسایی در این کارگروه مطرح و اقدامات لازم در خصوص مرمت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت زیرساخت های هوایی، ریلی و جاده ای در توسعه گردشگری استان گفت: با افزایش خطوط هوایی می توانیم شاهد افزایش ورود گردشگر به استان باشیم.

در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی مساجد بین راهی را یک اهرم مهم در جذب گردشگر خواند و گفت: با ساماندهی مساجد بین راهی می توانیم ماندگاری مسافران و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مساجد و سرویس های بین راهی اولویت اصلی گردشگری خراسان شمالی است

ساماندهی مساجد و سرویس های بین راهی اولویت اصلی گردشگری خراسان شمالی است