مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 08:422022-10-19سياسي

پشتوانه مردمی، نظام اسلامی را در برابر فتنه ها بیمه کرده است


دبیر مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان گفت: نظام اسلامی با فطرت و روح مردم عجین شده و در این راستا پشتوانه مردمی، نظام و انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

- حجت الاسلام علیرضا باطنی دبیر مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان  پیرامون حوادث اخیر کشور اظهار داشت: حوادث روزهای اخیر باعث جریحه دار شدن قلب مردم شهیدپرور، مؤمن و مسلمان شد و در این مدت اتفاقاتی در برابر چشم مردم رقم خورد که اگر صرفاً صفحه پیدای نیستند، در این راستا هر اقدام خلاف خواسته خود را به منزله دشمنی می دانند و تلاش برای سرکوب آن دارند.

از دشمن، انتظاری جز دشمنی نیست باطنی با تأکید بر اینکه نباید از دشمن موردی جز دشمنی انتظار داشت اما باید بدانیم اهداف دشمن از چه ویژگی هایی برخوردار است و نسبت به این اهداف برای آگاهی مردم و جهاد تبیین تلاش کرد، عنوان کرد: به میزانی که مردم از دسیسه های بدخواهان آگاه باشند در برابر دشمنی آن ها ایستادگی خواهند کرد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان با بیان اینکه ایران اسلامی در طول سال های گذشته اتفاقات مشابهی را پشت سر گذاشته که در تمام آن ها آشوب های خیابانی رمز عملیات دشمن بود اما با سربلندی از این فتنه ها خارج شد، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با فطرت و روح مردم عجین شده و در این راستا پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه مردمی، نظام اسلامی را در برابر فتنه ها بیمه کرده است

پشتوانه مردمی، نظام اسلامی را در برابر فتنه ها بیمه کرده است