مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-19سياسي

نشست های بصیرتی و پاسخگویی به شبهات نوجوانان در اسلامشهر


به مناسبت 13 آبان، برنامه های مختلف فرهنگی، نشست های بصیرتی و روشنگری، پاسخگویی به رفع شبهات جوانان و نوجوانان و جهاد تبیین در خصوص دشمنی های استکبار جهانی در اسلامشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان که با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت 13 آبان پاسخ محکم و دندان شکنی به استکبار جهانی و ایادی استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی است.

حبیبی افزود: در حوادث اخیر که در شهرهای مختلف کشور رخ داده، ایادی استکبار جهانی چنگ و دندان نشان داده و پنجه کشیده اند به مقدسات و ارزش هایی که مردم روی آنها حساسیت دارند، این رفتارها و حرکات نشان داد که استکبار جهانی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور ما از قبل برنامه ریزی کرده و برنامه هایی را داشته است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت گرامیداشت روز 13 آبان بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان که به نام روز استکبارستیزی نامگذاری شده، در سطح شهرستان، ویژه برنامه های متعددی از سوی دستگاه ها و ارگان ها و گروههای مختلف اداری و مردمی پیش بینی و طراحی شده که با همکاری و همراهی همه اقشار مردم و مسئولین به مرحله اجرا در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست های بصیرتی و پاسخگویی به شبهات نوجوانان در اسلامشهر

نشست های بصیرتی و پاسخگویی به شبهات نوجوانان در اسلامشهر