مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-19اقتصادي

کرمانشاه بزودی صاحب «پارک آبی» می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: پروژه آبی کرمانشاه قرار است اوایل آبان ماه در این کلانشهر به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رضا سهیلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان تاریخی دیدنی و گردش پذیر استان کرمانشاه همواره نیازمند اجرای پروژه های جذاب برای جذب گردشگر است.

وی از افتتاح پروژه آبی کرمانشاه در اوایل ماه آینده خبر داد و گفت: این پروژه که با تلاش سرمایه گذار بخش خصوصی و دولت احداث شده، امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی را برای آقایان و بانوان فراهم کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پارک آبی در فاصله بین شهرک فرهنگیان فاز دو و کارمندان در زمینی بالغ بر 5 هزار و 400 مترمربع یک مجموعه کامل آبی با امکانات متنوع در قالب سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات دولتی از سوی وزارت میراث فرهنگی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان و اشتغالزایی 70 نفر در اوایل آبان ماه آماده خدمات رسانی به گردشگران و مردم استان است.

انتهای پیام/پ    


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه بزودی صاحب «پارک آبی» می شود

کرمانشاه بزودی صاحب «پارک آبی» می شود