مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-19سياسي

رسیدگی به مشکلات 9 پرونده کثیرالشاکی با حضور رییس کل دادگستری استان تهران


رییس کل دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی به مشکلات قضایی مراجعه کنندگان از جمله نمایندگان شکات 9 پرونده کثیرالشاکی و مهم در تهران رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی مهر به همراه برخی از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری تهران، ضمن حضور در مرکز ارتباطات مردمی خانواده شهدا، مالباختگان شرکت تعاونی کارکنان نظام سلامت کشور، جمعی از شاکیان تعاونی مسکن کارگران برق تهران و نمایندگان شکات پرونده موسوم به کینگ مانی -شرکت بادران گستران- با رییس کل دادگستری و معاونان وی دیدار کردند.

القاصی پس از استماع درخواست های این افراد و همچنین بررسی و دریافت گزارش های مربوطه، دستورات لازم را در خصوص این پرونده ها صادر و در برخی موارد ضمن تماس تلفنی با مراجع قضایی فی المجلس نسبت به پیگیری موضوع اقدام کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه این جلسه گفت: در راستای برنامه های تکریم ارباب رجوع، استماع بدون واسطه و پیگیری مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، جلسات ملاقات های مردمی را به صورت مستمر و هفتگی در دادگستری تهران، در دستور کار داریم و ضمن آن با برنامه ریزی صورت گرفته در طول روزهای هفته نیز معاونان قضایی دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضاییه نسبت به استماع و بررسی بدون واسطه مسائل و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 9 پرونده کثیرالشاکی با حضور رییس کل دادگستری استان تهران

رسیدگی به مشکلات 9 پرونده کثیرالشاکی با حضور رییس کل دادگستری استان تهران