مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-19سياسي

تکلیف کمیسیون آیین نامه برای دولت درباره ارائه منابع مالی احکام بودجه


سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: اعضای کمیسیون آیین نامه دولت را مکلف کردند تا منابع مالی در نظر گرفته شده برای اجرای احکام بودجه را همراه با احکام در لایحه بودجه به مجلس ارائه کند.

- سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح دوفوریتی تغییر در نحوه رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس مورد بررسی قرار گرفت و ماده یک آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: اعضای کمیسیون با تصویب ماده یک این طرح دولت را مکلف کردند تا علاوه بر ارائه احکام در لایحه بودجه منابع مالی که برای اجرای احکام در نظر گرفته شده را نیز در لایحه در و به مجلس ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر اساس آنچه که به تایید اعضای کمیسیون آیین نامه رسیده دولت مکلف است به همراه احکام لایحه بودجه پیش بینی سقف منابع بودجه عمومی دولت و اجزا اصلی آن همانند فروش نفت گاز و میعانات گازی فرآورده های نفتی واگذاری اوراق مالی اسلامی منابع حاصل از واگذاری سهام و اموال دولتی مالیات حقوق گمرکی درآمد ناشی از فروش کالا و خدمات و حقوق مالکانه و غیره را در قالب لایحه به مجلس ارائه کند و متن ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کمیسیون آیین نامه برای دولت درباره ارائه منابع مالی احکام بودجه

تکلیف کمیسیون آیین نامه برای دولت درباره ارائه منابع مالی احکام بودجه