مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-19اجتماعي

امانی طهرانی: مردم و آموزش و پرورش باید با حقوق متقابل خود آشنا شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از شورای عالی آموزش و پرورش، محمود امانی طهرانی در جلسه ارائه دیدگاه ها و راهکار ها برای ارتقا و بهبود ارتباط با مجریان و مخاطبان شورای عالی آموزش و پرورش با حضور متخصصان رشته روابط عمومی و علوم ارتباطات اجتماعی .

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: باید کانال های تعاملی و ارتباطی بین شورای عالی و مردم گسترش یابد تا مردم و آموزش و پرورش بهتر بتوانند در جریان حقوق و خواسته های متقابل خود از همدیگر قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از شورای عالی آموزش و پرورش، محمود امانی طهرانی در جلسه ارائه دیدگاه ها و راهکار ها برای ارتقا و بهبود ارتباط با مجریان و مخاطبان شورای عالی آموزش و پرورش با حضور متخصصان رشته روابط عمومی و علوم ارتباطات اجتماعی در سالن جلسات دبیرخانه این شورا اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ و تاثیرگذار در روند توسعه و پیشرفت کشور است که نیازمند یک سیاست ارتباطی ویژه و موثر برای تعامل با جامعه است.

وی افزود: شورای عالی یکی از ستون های نظام تعلیم و تربیت کشور است، در هر کشوری یک سری ارزش ها وجود دارد که آن ارزش ها ستون های آن کشور هستند در کشور ما یکی از ستون های اصلی که نظام تعلیم و تربیت بر اساس آن برنامه ریزی شده، شورای عالی آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانی طهرانی: مردم و آموزش و پرورش باید با حقوق متقابل خود آشنا شوند

امانی طهرانی: مردم و آموزش و پرورش باید با حقوق متقابل خود آشنا شوند