مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-19سياسي

پروژه کشته سازی دشمن هم برای نظام تهدید نیست/باید مطالبات دهه هشتادی ها را شنید


دشمنان با ایجاد اغتشاش دنبال بر هم زدن امنیت مردم هستند غافل از اینکه با پروژه کشته سازی نمی توانند نظام را تهدید کنند و علیه ان بایستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین یکتا روایتگر دوران دفاع مقدس ظهر امروز در نشست جهاد تبیین ویژه فعالان فرهنگی، قرآنی و اجتماعی سنندج در مجتمع نور، اظهار کرد: در دوران جنگ اوایل انقلاب، نوجوانان و جوانان ما با قرآن کریم مانوس بودند و اکنون با فعالیت موسسات قرآنی، دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه حفظ قرآن کریم و حفظ قرآن توسط جوانان و نوجوانان شاهد مانوس شدن بیش از پیش با این کلام الهی هستیم اما دورماندن از واقعیات بیانگر دورماندن از تفسیر، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است.

وی افزود: در دوران طاغوت رحل قرآن منزل به منزل می چرخید و هیئات خانگی با قرآن خواندن مانوس می شدند، اما امروز وجود موسسات و فعالان قرآنی منجر به ایجاد زمینه های تقویت و گسترش این کلام الهی در جامعه است و نگاه توحیدی باید تقویت شود.

روایتگر دفاع مقدس گفت: دشمنان با ایجاد اغتشاش دنبال بر هم زدن امنیت مردم هستند غافل از اینکه با پروژه کشته سازی هم نمی توانند نظام را تهدید کنند و علیه نظام کاری از پیش ببرند.

وی تصریح کرد: امروز دهه هشتادی ها نسلی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انقلاب را به اوج خود می رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کشته سازی دشمن هم برای نظام تهدید نیست/باید مطالبات دهه هشتادی ها را شنید

پروژه کشته سازی دشمن هم برای نظام تهدید نیست/باید مطالبات دهه هشتادی ها را شنید