مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-19اقتصادي

500 جوان هرمزگانی برای اشتغال در طرح های نفت و گاز آموزش می بینند


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: 500 جوان بومی جویای کار هرمزگانی برای اشتغال در طرح های نفت و گاز استان در مراکز فنی و حرفه ای آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا علیزاده سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ظهر امروز گفت: براساس تفاهم نامه بین شرکت ملی نفت، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استانداری هرمزگان جوانان بومی جویای کار در 4 رشته لوله کشی صنعتی، برق صنعتی، ابزار دقیق و جوشکاری گرایش های برق، کد و آرگون مهارت کسب می کنند.

وی بیان کرد: اسامی افراد آموزش دیده پس از دریافت گواهینامه مهارت در بانک اطلاعاتی نیروهای طرح های صنعت نفت و گاز هرمزگان ثبت می شود و در اولویت بکارگیری و اشتغال در طرح های صنعت نفت و گاز قرار می گیرند.

علیزاده با اشاره به اینکه جوانان بومی جویای کار هرمزگانی می توانند برای ایجاد فرصت های شغلی در طرح های صنعت نفت و گاز به اداره های آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کنند، تصریح کرد: این جوانان باید بین 20 تا 40 سال سن داشته و دارای کارت پایان خدمت یا معافی دائم و دارای مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس باشند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 جوان هرمزگانی برای اشتغال در طرح های نفت و گاز آموزش می بینند

500 جوان هرمزگانی برای اشتغال در طرح های نفت و گاز آموزش می بینند