مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-19بين الملل

«اسراییل هیوم»: تل آویو نبرد با حزب الله را در جنگ اطلاعاتی و نظامی باخته است


رسانه صهیونیستی «اسراییل هیوم» در تحلیلی نوشت که تل آویو از سال 2006 تاکنون نبرد با حزب الله را در جنگ های اطلاعاتی و نظامی باخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اودی لابل تحلیلگر صهیونیست در روزنامه اسراییل هیوم طی یادداشتی تحت عنوان توافق لبنان: شکست های پیشین توافق ترسیم مرزهای دریایی با ، رسانه های عبری زبان در واکنش به امضای توافق نامه با لبنان در خصوص تعیین مرزهای دریایی گزارش دادند که این توافق نشان دهنده شکست اطلاعاتی و دیدگاه تحریف شده نسبت به خود و ظرفیت نظامی اسراییل و یادآور نتایج جنگ ژوییه 2006 است که حقارت ارتش اسراییل در برابر حزب الله را آشکار کرد .

اودی لابل هم در روزنامه اسراییل هیوم در تحلیل تحت عنوان توافق لبنان: شکست های پیشین نوشت که نوشت که توافقنامه با لبنان از خلأ امضا نشده است و یک نبرد نظامی در حال حاضر در ذهن اسراییل به نام جنگ دوم با لبنان وجود دارد.

لابل ضمن اشاره به این نکته که اسراییل نبرد را با شکست خود اطلاعاتی آغاز کرد و نتوانست توانایی نظامی را نیز ارتقا دهد ، افزود: اولمرت (نخست وزیر پیشین تل آویو در سال 2006) تصوری تحریف شده از یک قدرت نظامی [برای اسراییل] داشت که می گفت در آستانه نابودی یک سازمان نظامی پایین تر از خود [حزب الله لبنان] در عرض چند روز هستیم؛ در پایان، او ناامید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسراییل هیوم»: تل آویو نبرد با حزب الله را در جنگ اطلاعاتی و نظامی باخته است

«اسراییل هیوم»: تل آویو نبرد با حزب الله را در جنگ اطلاعاتی و نظامی باخته است