مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-19اقتصادي

درخواست تامین 2 هزار میلیارد برای مدیریت فصل آبیاری در گیلان


به گفته استاندار گیلان، علاوه بر تاکید بر تامین و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های مهم زیربنایی و زیرساختی گیلان، تامین و ابلاغ اعتبار به میزان حداقل 2 هزار میلیارد ریال برای مدیریت فصل آبیاری از دیگر موارد مورد تاکید در نشست با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز با اشاره به نشست مشترک خود با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و مجمع نمایندگان گیلان که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: تسریع در روند تامین و تخصیص صددرصدی اعتبارات جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و زیرساختی گیلان نقش موثری در توسعه این استان دارد.

  به گفته وی، در این نشست که رییس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان نیز حضور داشتند، بر تخصیص کامل باقیمانده اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهوری به گیلان با اولویت صددرصد پروژه های مصوب سال 1401 تاکید شد.

  استاندار گیلان با اشاره به پروژه های مهم عمرانی در این استان گفت: تسریع در پرداخت اعتبارات مربوط به مصوبات سفر به ویژه در پروژه هایی مانند تکمیل و بهره برداری راه آهن رشت-کاسپین، آزادراه قزوین- رشت، فاضلاب رشت و رودخانه های زرجوب و گوهررود و پروژه های آبرسانی، سدسازی و بخش کشاورزی از مواردی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تامین 2 هزار میلیارد برای مدیریت فصل آبیاری در گیلان

درخواست تامین 2 هزار میلیارد برای مدیریت فصل آبیاری در گیلان