مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:472022-10-19اجتماعي

600 دانش آموز در مدارس استثنایی در حال تحصیل هستند


رییس آموزش و پرورش استثنایی ایلام گفت: 600 دانش آموز در 61 کد مدرسه استثنایی به صورت مستقل با کتب درسی استثنایی مشغول به تحصیل هستند.

- نسرین مهدی زاده رییس آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک هزار و 700 دانش آموز با نیازهای ویژه در سطح مدارس استان ایلام اعم از مدارس استثنایی و مدارس عادی در حال تحصیل هستند.

وی یادآور شد: یک هزار و 100 دانش آموز با نیازهای ویژه نیز در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند و 14 مرکز آموزشی و توانبخشی دانش آموزان استثنایی در سطح شهرستان های استان فعالیت دارند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی ایلام افزود: از این تعداد 600 دانش آموز در 61 کد مدرسه استثنایی به صورت مستقل با کتب درسی استثنایی شامل معلولین جسمی و حرکتی، دانش آموزان چند معلولی، دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری و دانش آموزان دارای اختلال رفتاری و هیجانی مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی برای دانش آموزان استثنایی زمین ورزشی مناسب در سطح مدارس استثنایی برای فعالیت های ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه است همچنین از دیگر نیازهای این افراد  سرویس های مدارس ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در سطح استان است که لازم است در این زمینه توجه ویژه ای صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 دانش آموز در مدارس استثنایی در حال تحصیل هستند

600 دانش آموز در مدارس استثنایی در حال تحصیل هستند