مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-19ورزشي

حمایت از سمن های فعال در حوزه ازدواج/ آمار بالای کارکنان مجرد در کشور


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد در حوزه ازدواج ورود جدی داشته باشند گفت: از سمن هایی که در این راستا طرح ارائه کنند حمایت جدی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الااسلام مهدی متقی فر ظهر امروز در جمع سازمان های مردم نهاد حوزه تعالی افزود: باید در این زمینه سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی ورود جدی داشته باشند و از سمن هایی که در این راستا طرح ارائه کنند حمایت جدی خواهیم کرد.

وی با اشاره آمار بالای کارکنان مجرد در کشور تصریح کرد: در حوزه قانون تسهیل ازدواج مشکلی وجود ندارد؛ بلکه به دلیل اینکه الزام انجام قانون برای دستگاه ها وجود ندارد با مشکل مواجه می شویم.

متقی فر افزود: وزارت ورزش و جوانان سه تکلیف اساسی در حوزه آموزش پیش از ازدواج، راه اندازی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و رصد و پیگیری تسهیلات ازدواج را دارد که با توجه به کاهش جمعیت کشور، قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت ورزش و جوانان نیز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه قرارگاه در حال پیشرفت است، اظهار کرد: باید متناظر با قرارگاهی که در وزارتخانه تشکیل شده، قرارگاه جمعیت در ادارات کل استان ها با ریاست مدیر کل استان و دبیری معاونت جوانان استان تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سمن های فعال در حوزه ازدواج/ آمار بالای کارکنان مجرد در کشور

حمایت از سمن های فعال در حوزه ازدواج/ آمار بالای کارکنان مجرد در کشور