مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 16:172022-10-19بين الملل

واکنش ملک سلمان به انتخاب رییس جمهور عراق


پادشاه عربستان ضمن تمجید از روابط برادرانه کشورش با عراق اعلام کرد: ما برای تقویت و تحکیم این مناسبات در همه زمینه ها تلاش می کنیم و برای عراق و مردم این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی داریم.

- به گزارش  تابناک به نقل از الفرات نیوز، عبداللطیف رشید رییس جمهور عراق پیام تبریکی از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان دریافت کرد.

 در پیام تبریک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان به عبدللطیف جمال رشید رییس جمهوری عراق آمده است: انتخاب شما به ریاست جمهوری عراق و ادای سوگند قانون اساسی، مایه مسرت است که صمیمانه ترین تبریکات و آرزو ها را برای جنابعالی داشته باشم.

پادشاه عربستان ضمن تمجید از روابط برادرانه دو کشور اعلام کرد: ما برای تقویت و تحکیم این مناسبات در همه زمینه ها تلاش می کنیم و برای عراق و مردم این کشور آرزوی پیشرفت و شکوفایی داریم.

لازم به ذکر است که پنجشنبه گذشته، نمایندگان پارلمان عراق در دور دوم رای گیری برای انتخاب رییس جمهور، سرانجام عبداللطیف رشید باجناق مرحوم جلال طالبانی، نخستین رییس جمهور پس از سرنگونی صدام معدوم را به عنوان جانشین برهم صالح و رییس جمهور جدید این کشور انتخاب کردند.

عبداللطیف رشید با کسب 162 رای به عنوان رییس جمهور جدید عراق انتخاب شد و جای برهم صالح را در کاخ السلام بغداد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ملک سلمان به انتخاب رییس جمهور عراق

واکنش ملک سلمان به انتخاب رییس جمهور عراق