مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 16:222022-10-19اقتصادي

ارزآوری 10 میلیارد دلاری پتروشیمی ایران در 6 ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، - مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: از ابتدای سال تا امروز صنعت پتروشیمی کشور قریب به 10 میلیارد دلار ارزآوری داشته که از این رقم، 4 میلیارد دلار فروش ارزی هلدینگ بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اظهار داشت: هلدینگ خلیج فارس یک سرمایه ملی است و سهام آن متعلق به آحاد مردم جامعه است؛ این شرکت یک شرکت توسعه گر است و علی رغم اینکه سهام خرد دارد، یک قدرت واحد برای توسعه کشور است.

وی افزود: هلیدنگ پتروشیمی خلیج فارس ایران در بین 100 شرکت برتر دنیا، رتبه سی وهفتم را به خود اختصاص داده بود که اخیرا این رتبه با ارتقای قابل توجه 14 پله ای، به رتبه بیست وسوم در بین شرکت شرکت برتر دنیا رسیده است.

علی عسگری تصریح کرد: بر اساس گزارش وزیر اقتصاد، از ابتدای سال تا امروز صنعت پتروشیمی کشور قریب به 10 میلیارد دلار ارزآوری داشته که از این رقم، 4 میلیارد دلار فروش ارزی هلدینگ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 10 میلیارد دلاری پتروشیمی ایران در 6 ماه

ارزآوری 10 میلیارد دلاری پتروشیمی ایران در 6 ماه