مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-19اجتماعي

فرصت طرح پرسش از سوی دانش آموزان در مدارس فراهم شود


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: فرصت طرح پرسش از سوی دانش آموزان در مدارس فراهم شود و اولیای مدارس نیز با منطق دلنشین به سوالات دانش آموزان پاسخ دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: فرصت برای دانش آموزان فراهم شود که پرسش های خود را بیان کنند و پذیرش با پاسخ های منطقی دلنشین و جذاب می شود.

وی با بیان این که در تلاش هستیم در روز های منتهی به 13 آبان برنامه تریبون آینده در حدود 7 هزار مدرسه برای مقاطع متوسطه گپ و گفت دانش آموزی را فراهم کنیم تا در محیطی بدون هیاهوی نامتعارف، دانش آموزان بتوانند پیرامون دغدغه ها و مطالبات خود سخن بگویند، افزود: مراسم 13 آبان امسال مقارن با روز جمعه است و لذا هماهنگی با شورای هماهنگی و ستاد نماز جمعه شده  که حضور پر رنگ دانش آموزان در ویژه برنامه و حضور در محیط نماز جمعه به خوبی صورت گیرد.

تاریخی ادامه داد: به نظر می آید که حال هوای 13 آبان امسال پرشورتر از سال های گذشته باشد و دانش آموزان حماسه دیگری را رقم بزنند و امسال برنامه ریزی کرده ایم تا مواکب دانش آموزی نیز در کشور فعال شوند و در مسیر و بافت نماز جمعه به اجرای سرودهای ملی و مذهبی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طرح پرسش از سوی دانش آموزان در مدارس فراهم شود

فرصت طرح پرسش از سوی دانش آموزان در مدارس فراهم شود