مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-19بين الملل

هزینه ساقط کردن پهپادها برای اوکراین بیشتر از هزینه کرد روسیه


روزنامه «گاردین» به نقل از یک گزارش تحلیلی خبر داد، هزینه اوکراین در ساقط کردن پهپادهای انتحاری بسیار بیشتر از هزینه ای است که روسیه در انجام این حملات صرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای فارس، در شرایطی که حملات اخیر پهپادی به نقل از نتیجه گزارش تحلیلی یک سازمان فعال در زمینه اخبار نظامی خبر داد، هزینه ای که اوکراین برای هدف قرار دادن و ساقط کردن پهپادهای کامی کازه صرف می کند، بیشتر از هزینه ای است که روسیه برای استفاده از این پهپادهای انتحاری خرج می کند.

در گزارش روز چهارشنبه (امروز) این روزنامه انگلیسی، بار دیگر ادعاهای اوکراین و حامیان غربی این کشور درباره تحویل پهپادهای شاهد و مهاجر ایران به روسیه تکرار شده است.

جمهوری اسلامی ایران ادعاها درباره کمک تسلیحاتی به روسیه در جنگ اوکراین را رد کرده است.

گاردین در گزارش خود مدعی شد: طی ماه گذشته در مجموع 161 پهپاد شاهد-136، یک پهپاد شاهد-129 بزرگتر و چهار پهپاد تهاجمی بزرگتر موسوم به مهاجر-6 توسط پدافند هوایی اوکراین سرنگون شده اند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه، مولفار که یک نهاد غیردولتی فعال در زمینه اخبار نظامی است، درباره هزینه استفاده از این پهپادها و همچنین هزینه ساقط کردن آن تخمین زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ساقط کردن پهپادها برای اوکراین بیشتر از هزینه کرد روسیه

هزینه ساقط کردن پهپادها برای اوکراین بیشتر از هزینه کرد روسیه