مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-19ورزشي

احداث زمین چمن مصنوعی برای ورزش بانوان/ تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات فرهنگی


به دنبال احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی برای بانوان در مناطق 22گانه تهران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، در ادامه سلسله بازدیدهای چهارشنبه های فرهنگی علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و مرکز همایش بهاران بازدید کرد و در حاشیه این بازدیداظهار داشت: منطقه 17 شهر تهران دارالشهدا پایتخت است و شهروندان انقلابی و مومن زیادی در این منطقه ساکن هستند؛ لذا توجه به رویکردهای  فرهنگی  در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مدیریت شهری تهران اهمیت بالایی دارد؛ این منطقه 4هزار شهید والا مقام تقدیم ایران اسلامی کرده است و ساخت یادبود چهار هزار شهید در منطقه 17 از جمله اقداماتی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مدیریت شهری تهران دنبال می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از سینما و مرکز همایش های بهاران ادامه داد: این مجموعه نزدیک 12 سال بود که از قسمت سینمایی این مجموعه فرهنگی استفاده نمی شد و شهروندان از قسمت سینما این مجموعه بی بهره بودند که به زودی این مشکل حل خواهد شد.

نادعلی  با اشاره به  رویکرد مدیریت شهری تهران در زمینه توجه به ورزش بانوان ادامه داد:  متاسفانه امکانات مناسبی برای بانوان و ورزش های همگانی تخصیص داده نشده بود اما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث زمین چمن مصنوعی برای ورزش بانوان/ تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات فرهنگی

احداث زمین چمن مصنوعی برای ورزش بانوان/ تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات فرهنگی